موسسه تندخوانی نصرت

پایه یازدهم تجربی

تندخوانی

تندخوانی پایه یازدهم تجربی

به نظر من دانش اموزان، مظلوم ترین افرادی هستند که در دستان معلمان خود اسیر شده اند. معلمانی که فقط از دانش اموزان خبره و نخبه حمایت میکنند و بدون اینکه به دانش اموز خود روشهای مطالعه کتابهای پایه یازدهم تجربی را آموزش دهند، از او انتظارات عجیب و غریب دارند و بر اساس همان اموزشهای عمومی خود نیز انتظار بازخورد در سطح بالا دارند. در ده سال گذشته (از سال 1393 تا 1400) که در موسسه تندخوانی نصرت مشغول به تدریس بوده ام، حدود ده دانش اموز دیدم که به هیچ وجه کتاب خواندن بلد نبودند. در جلسه اول اموزشی متوجه شدم که نباید از جای خودم تکان بخورم. چون به محض اینکه تکان میخوردم، دانش اموز گارد میگرفت. مثلا اگر دستم را سریع از زیر میز حرکت میدادم و روی میز میگذاشتم، او سرش به عقب میبرد. ازین حرکت مشترک انها متوجه شدم که انها از معلم میترسند. انها میترسیدند که چون کتابها و دروس پایه یازدهم تجربی را درست نخوانده اند یا بلد نیستند کتاب را سریع بخوانند، من انها را تنبیه میکنم. شاید برای برخی خنده دار باشد ولی من در اعماق وجود خودم، احساس ناراحتی فراوان را تجربه میکردم. چون میدانستم که او خنگ نیست. مشکل هوشی ندارد و فقط چند راه کار ساده نیاز داشته تا کتاب خواندن را فرا گرفته باشد. من میدانستم که مشکل او با چند راهکار بسیار ساده حل خواهد شد اما چرا واقعا معلمان پایه یازدهم تجربی در جلسه اول یا در سال اول مدرسه به او این موارد را اموزش نداده بودند. یا چرا معلم اول ابتدایی، او را به کلاسهای ما ارجاع نداده بود که اینهمه سرخوردگی و ناراحتی را بهمراه نداشته باشد. به هر حال، با ما در تماس باشید.ما به فرزندان شما، کتاب خواندن را اموزش خواهیم داد.

تندخوانی

تندخوانی زمین شناسی پایه یازدهم علوم تجربی

یادگرفتن سریعتر زمین شناسی پایه یازدهم علوم تجربی

درس زمین شناسی پایه یازدهم علوم تجربی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن زمین شناسی پایه یازدهم علوم تجربی، حفظ کردن زمین شناسی پایه یازدهم علوم تجربی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی زیست شناسی پایه یازدهم علوم تجربی

یادگرفتن سریعتر زیست شناسی پایه یازدهم علوم تجربی

درس زیست شناسی پایه یازدهم علوم تجربی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن زیست شناسی پایه یازدهم علوم تجربی، حفظ کردن زیست شناسی پایه یازدهم علوم تجربی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی آمار و مدل سازی پایه یازدهم علوم تجربی

یادگرفتن سریعتر آمار و مدل سازی پایه یازدهم علوم تجربی

درس آمار و مدل سازی پایه یازدهم علوم تجربی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن آمار و مدل سازی پایه یازدهم علوم تجربی، حفظ کردن آمار و مدل سازی پایه یازدهم علوم تجربی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی ریاضیات پایه یازدهم علوم تجربی

یادگرفتن سریعتر ریاضیات پایه یازدهم علوم تجربی

درس ریاضیات پایه یازدهم علوم تجربی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن ریاضیات پایه یازدهم علوم تجربی، حفظ کردن ریاضیات پایه یازدهم علوم تجربی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی شیمی پایه یازدهم علوم تجربی

یادگرفتن سریعتر شیمی پایه یازدهم علوم تجربی

درس شیمی پایه یازدهم علوم تجربی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن شیمی پایه یازدهم علوم تجربی، حفظ کردن شیمی پایه یازدهم علوم تجربی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی فیزیک پایه یازدهم علوم تجربی

یادگرفتن سریعتر فیزیک پایه یازدهم علوم تجربی

درس فیزیک پایه یازدهم علوم تجربی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن فیزیک پایه یازدهم علوم تجربی، حفظ کردن فیزیک پایه یازدهم علوم تجربی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی عربی پایه یازدهم علوم تجربی

یادگرفتن سریعتر عربی پایه یازدهم علوم تجربی

درس عربی پایه یازدهم علوم تجربی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن عربی پایه یازدهم علوم تجربی، حفظ کردن عربی پایه یازدهم علوم تجربی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی تاریخ پایه یازدهم علوم تجربی

یادگرفتن سریعتر تاریخ پایه یازدهم علوم تجربی

درس تاریخ پایه یازدهم علوم تجربی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن تاریخ پایه یازدهم علوم تجربی، حفظ کردن تاریخ پایه یازدهم علوم تجربی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی زبان فارسی پایه یازدهم علوم تجربی

یادگرفتن سریعتر زبان فارسی پایه یازدهم علوم تجربی

درس زبان فارسی پایه یازدهم علوم تجربی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن زبان فارسی پایه یازدهم علوم تجربی، حفظ کردن زبان فارسی پایه یازدهم علوم تجربی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی ادبیات فارسی پایه یازدهم علوم تجربی

یادگرفتن سریعتر ادبیات فارسی پایه یازدهم علوم تجربی

درس ادبیات فارسی پایه یازدهم علوم تجربی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن ادبیات فارسی پایه یازدهم علوم تجربی، حفظ کردن ادبیات فارسی پایه یازدهم علوم تجربی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی زبان انگلیسی پایه یازدهم علوم تجربی

یادگرفتن سریعتر زبان انگلیسی پایه یازدهم علوم تجربی

درس زبان انگلیسی پایه یازدهم علوم تجربی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن زبان انگلیسی پایه یازدهم علوم تجربی، حفظ کردن زبان انگلیسی پایه یازدهم علوم تجربی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی نگارش پایه یازدهم علوم تجربی

یادگرفتن سریعتر نگارش پایه یازدهم علوم تجربی

درس نگارش پایه یازدهم علوم تجربی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن نگارش پایه یازدهم علوم تجربی، حفظ کردن نگارش پایه یازدهم علوم تجربی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

در مورد این متن سوالی دارید؟ اینجا بنویسید.