موسسه تندخوانی نصرت

تهران

تندخوانی

کلاس تندخوانی حضوری تهران

برگزاری دوره های تخصصی تندخوانی نصرت در شهر تهران به صورت حضوری در سال 1403 نیز برگزار خواهد شد

هدف یک دوره تندخوانی، به دست آوردن سرعت مطالعه بیشتر به همراه درک متن کامل و حفظ متن است. برای کسانی که در زمینه کتاب خواندن، فهمیدن مطالب کتاب و حفظ کردن نیاز به رشد دارند یک دوره کلاس تندخوانی نصرت بسیار مفید و ضروری است. به همین منظور یک دوره کلاس حضوری در شهر تهران برگزار خواهیم نمود. علاقه مندان به شرکت در این دوره حضوری میتوانند با دفتر موسسه تندخوانی نصرت در تهران تماس داشته باشند. لازم به ذکر است که موسسه تندخوانی نصرت در هیچ شهری نمایندگی ندارد و دفتر این اموزشگاه در تهران واقع شده است اما در شهرهای مختلف ایران عزیز، کلاس حضوری برگزار میکند. کلاس تندخوانی تهران نیز جزو کلاسهای این اموزشگاه است. کلاسهای شهرستانها و تهران با هم برابر هستند. نحوه برگزاری و تعداد جلسات و هزینه کلاسها با هم تفاوتی ندارند. به همین منظور از منوی بالای این سایت، با کلیک روی لینک لیست کلاسهای تندخوانی میتوانید کلاس مناسب مقطع تحصیلی خودتان را انتخاب کنید. همچنین میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلاس مناسب خود، با یکی از شماره های موسسه نصرت در تهران تماس داشته باشید و با استاد جهانپور در مورد کلاس خود صحبت کنید. شماره تماس 02166495480 معمولا همیشه در دسترس است. فرایند ثبت نام به این صورت است: 1. کسب اطلاعات در مورد کلاس 2. انتخاب روز و ساعت کلاس 3. واریز هزینه 4. شروع کلاس کلاسهای آنلاین بعد از ثبت نام و کلاسهای حضوری دو هفته بعد از ثبت نام شروع میشوند و تمام تلاش خودمان را میکنیم تا کلاسها بدون تعطیلی و به صورت منظم تشکیل شوند. در پایان از همشهریان محترم علاقه مند به کلاس حضوری تندخوانی در تهران خواهشمندیم که بعد از ثبت نام، به صورت جدی تمرینات را با استاد دنبال کنند. مهمترین مرحله کلاس تندخوانی، شناسایی مشکلات مطالعه است. دقیقا به همین منظور است که کلاسهای مجازی و غیر حضوری نمیتواند کمک چندانی به تندخوان شدن افراد داشته باشد. موسسه نصرت با تجربه طولانی در تدریس تخصصی تندخوانی حفظ و تمرکز به این نتیجه رسیده است که کلاس تندخوانی الزاما باید به صورت حضوری و با ارتباط مستمر با استاد تشکیل شود.

تندخوانی

درخواست مربی تندخوانی در تهران

در صورتی که شما مربی تندخوانی هستید و قصد تدریس تندخوانی در شهر تهران دارید میتوانید آگهی خودتان را در این صفحه قرار دهید.

ایا شما در شهر تهران تندخوانی تدریس میکنید؟ پس میتوانید اگهی تدریس خودتان را در این صفحه قرار دهید. همچنین در صورتی که به صورت حضوری کلاسهای تندخوانی در شهر تهران برگزار میکنید، میتوانید با موسسه نصرت و با استاد جهانپور به صورت مشترک کلاسهای تندخوانی حضوری در شهر تهران برگزار کنید. موسسه نصرت در سال 1403 برای برگزاری کلاسهای حضوری در شهرستانها با توجه به درخواست های مکرر دانش پذیران و علاقه مندان از مشاوران و روانشناسان یا دانشجویان رشته روانشناسی یا مشاوره برای تدریس تندخوانی به صورت حضوری دعوت به عمل آورده است. جهت کسب اطلااعات بیشتر لطفا با موسسه تماس حاصل فرمایید. شماره تماس: 02166495480

تندخوانی

کلاس تندخوانی پاسداران

همت-ابتدای پاسداران

در صورتیکه منزل شما نزدیک به خیابان پاسداران می باشد می توانید محل برگزاری کلاس خود را در ابتدای خیابان پاسداران انتخاب کنید ما تلاش میکنیم تا در نزدیک ترین محله به شما کلاسهای تندخوانیمان را برگزار کنیم چون ما دوست داریم شما مارا دوست داشته باشید به همین خاطر شرایط برگزاری کلاسها در محله پاسداران یا دیگر محله ها و شهرستانها را با برگزاری در دفتر مرکزی برابر قرار دادیم تا با ارامش خاطر بیشتری در کلاسهای تندخوانی ما شرکت نمایید

تندخوانی

کلاس هفت حوض

از تابستان سال 97 کلاسهای این موسسه در محله نارمک-هفت حوض نیز برگزار خواهد شد جهت رفاه بیشتر علاقه مندان در منطقه تهرانپارس و شرق تهران، این منطقه برای برگزاری کلاس انتخاب شده است جهت ثبت نام به شعبه اصلی در انقلاب مراجعه و یا با شماره 02166574710 تماس حاصل نمایید

تندخوانی

کلاس آنلاین تندخو انی تهران

برای همه کسانی که امکان شرکت در کلاس حضوری تندخوانی ندارند، یک دوره کلاس انلاین تندخوانی مخصوص علاقه مندان تهران تنظیم شده است. این کلاسها، همانند کلاسهای حضوری برگزار میشود. تعداد نفرات کلاس انلاین تندخوانی تهران یک نفر است و کلاس شما با ثبت نام شروع میشود. هزینه این کلاس با کلاسهای دیگر برابر است

تندخوانی

فعالیتهای استاد جهانپور در شهر تهران

برگزاری کلاسهای حضوری تندخوانی نصرت در تهران توسط دکتر جهانپور

کلاسهای تندخوانی اصولا به صورت حضوری توسط دکتر جهانپور برگزار میگردند. ایشان از سال 1386 تندخوانی را در تهران و تهران برگزار میکردند. ایشان از سال 1393 در موسسه تندخوانی نصرت مشغول به برگزاری کلاسهای تندخوانی شدند. کتاب فنون تندخوانی از ابتدا را در سال 1392 تالیف کردند و تاکنون در موسسه نصرت بیش از 21 جلد کتاب در زمینه های مختلف تندخوانی، حفظ و تمرکز تالیف کرده اند. این کتابها در فهرست کتابخانه ملی قابل دسترسی است. اکنون نیز (1403) ایشان کلاس تندخوانی تهران را به صورت حضوری در این شهر برگزار میکنند. کلاسهای تندخوانی نصرت بر اساس تمرینات مهندس نصرت و بر اساس متد speedreading برنامه ریزی شده اند. از امسال کلاسهای تندخوانی شهر تهران به صورت مشترک با یکی از اساتید حضوری در شهرستانها و استاد جهانپور برگزار خواهد شد.

تندخوانی

دوره های ویژه تندخوانی 1402، تهران

کلاس تندخوانی تهران توسط موسسه تندخوانی نصرت برگزار میگردند. تندخوانی حرفه ای، تندخوانی حضوری، تندخوانی آنلاین

در سال 1402 کلاسهای تندخوانی نصرت در تهران برگزار میگردند. این دوره ها، همانند دوره های تهران برگزار میشوند. هزینه این کلاسهای هفت میلیون و سیصد هزار تومان می باشد و شما میتوانید برای شرکت در یکی ازین دوره ها با ما در تماس باشید. موسسه نصرت در تلاش است که کلاس های تندخوانی را به صورت حضوری در تهران برگزار کند. در صورتی که به خاطر ضیق وقت یا کمبود زمان نتوانستیم یک دوره در شهر شما برگزار کنیم، می توانید با تماس تصویری و ویدیویی در کلاس تصویری تندخوانی شرکت کنید. هزینه کلاسهای انلاین گاهی برابر با حضوری و گاهی ارزانتر است اما کلاسها دو نفره تا چهار نفره و در شش جلسه برگزار میگردند. برای شرکت در این کلاس، میتوانید با شماره های دفتر موسسه نصرت تهران در تهران تماس داشته باشید. در سال 1402 ، استاد این دوره دکتر جهانپور میباشد.

تندخوانی

کلاس تندخوانی در تهران 1401

مفتخریم که در سال 1401 نیز در خدمت شما باشیم. در صورتی که تمایل دارید یک دوره کلاس تندخوانی حضوری در شهر تهران شرکت کنید، با ما در تماس باشید. کلاسها در سال 1401 برای کودکان مقطع ابتدایی تهران و همچنین دانش اموزان و دانشجویان برگزار میگردد. بزرگسالان نیز می توانند در کلاسهای متفاوتی ولی با موضوع تندخوانی به صورت حضوری یا انلاین در شهر تهران شرکت کنند. هزینه کلاسهای حضوری در سال 1401 در بالای همین صفحه در لینک لیست کلاسهای تندخوانی قراردارد. برای شرکت و ثبت نام در یک کلاس ابتدا با استاد دوره، دکتر جهانپور در تماس باشید.

تندخوانی

کلاس تندخوانی تهران در سال 1400

ممکن است در سال 1400 به این امر رسیده باشید که نیاز دارید یک دوره تندخوانی را بگذرانید. ما تلاش بسیار داریم تا یک دوره کلاس حضوری یا انلاین در شهرستان تهران برگزار کنیم. موسسه نصرت از دیرباز، کلاسهای حضوری و غیر حضوری را برای ایرانیان سراسر دنبا برگزار کرده است. در حال حاضر نیز کلاس انلاین تندخوانی نه تنها برای شهر تهران برگزار میگردد، بلکه برای ایرانیان مقیم خارج از ایران نیز برگزار میگردد. در صورتی که شما در شهر تهران ساکن هستید و تمایل دارید کلاس تندخوانی را بکذرانید. ما در کنار شما هستیم. کلاسهای تندخوانی، هم به صورت حضوری و به صورت غیر حضوری برگزار میگردند. کلاسهای غیر حضوری می تواند به صورت انلاین یا تلفنی یا تماس تصویری اینترنتی یا تماس صوتی اینترنتی برگزار گردند و برای ما امکان برگزاری دوره در تمام این صور هست. در صورتی که تمایل دارید در یک کلاس تندخوانی 1400 شرکت کنید، با یکی از شماره های موسسه نصرت تماس حاصل کنید.

در مورد این متن سوالی دارید؟ اینجا بنویسید.