شرایط وضوابط

موسسه تندخوانی نصرت با شرایط ویژه و رفاهی خاص کلاسهای تندخوانی را برگزار میکند

در طول دوره تندخوانی نصرت

آموزش تندخوانی حضوری دکتر جهانپور

شما پشتیبانی از طرف استاد دارید. میتوانید با استاد در مورد مباحث کلاس و تمرینات صحبت کنید. شما میتوانید درخواست یک جلسه آنلاین جدای از ساعت کلاس برای سوالاتی که در مورد سرفصل کلاستان دارید داشته باشید. در این دوره استاد جهانپور، برای والدین در مورد تمرینات و نتایج به دست آمده یا اهداف دوره صحبت میکنند و به سوالات آنها پاسخ میدهند. ما سعی میکنیم که همه سرفصلهایی که برای آن دوره را تعریف کرده ایم در کلاس مطرح کنیم و در صورت نیاز یک یا دو جلسه به کلاس درس شما اضافه میشود.

بعد از یک دوره آموزش تندخوانی

با ثبت نام در یک دوره تندخوانی نصرت، شما شش ماه با ما در ارتباط خواهید بود. ما قصد نداریم فقط یک مطلب را درس بدهیم و همه چیز را فراموش کنیم. بلکه میخواهیم تا پایان مشکلات خوانش شما که به ما مربوط میشود در کنار شما باشیم. بنابراین میتوانید از 5 جلسه مشاوره رایگان تحصیلی ( در صورت نیاز) با خانم دکتر قنواتی (دکترای مشاوره و دارای مجوز مشاوره از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره) داشته باشید.

شما میتوانید در یک جلسه کلاس حضوری رفع اشکال، یک ماه بعد از پایان دوره تندخوانی شرکت کنید. همچنین در جلسه آخر در مورد اینکه چگونه میتوانید تمرینات تندخوانی را برای دور پیشرفته خودتان در منزل انجام دهید صحبت خواهیم داشت.

اعتماد به نفس و مهارت خواندن

مشکل اعتماد به نفس و نداشتن انگیزه یکی از مشکلات رایج دنیای موبایلی امروز ماست. اینستا و دیگر رسانه ها، اعتماد به نفس ما را تخریب کرده اند و در مدرسه، دانشگاه و محیط کار افراد کمی هستند که کتاب میخوانند. یکی از دلایل رایج ان طول کشیدن خواندن کتاب است. آنها دوست دارند که همه چیز را سریع، خلاصه و مرتب یاد بگیرند اما کتاب خواندن طولانی است و معمولا انچه میخواهیم را در کتاب اول پیدا نمیکنیم. ضمن اینکه میتوانیم خلاصه هرچیزی که میخواهیم را در اینترنت و یوتیوب و اینستا پیدا کنیم.

مهارت کتاب خواندن ما را در مدرسه، محیط کار و دانشگاه از دیگران متمایز میکند. کسانی که تندخوانی نصرت رفته اند از همه ی دیگران سریعتر کتاب میخوانند و همین مساله باعث میشود که آنها از دیگران بالا تر باشند. جدای ازین مهارت جذاب و برتر کننده، خود کتاب خواندن و تحصیل علم و دانش باعث میشود که شما از همه بالاتر به نظر برسید.