دوره های عمومی تندخوانی

خلاصه اطلاعات کلاس

عنوان دوره:

دوره عمومی تندخوانی

رده سنی:

دانش آموزان تا بزرگسالان

شهریه دوره:

23.000.000 تومان

ظرفیت هر کلاس:

هفت نفر

زمان شروع کلاس:

طبق طرح درس

سرفصل اولی:

تندخوانی، حفظ و تمرکز

سرفصل فرعی:

ایجاد انگیزه برای کتاب

هدف اولی:

دوبرابر سریعتر بخوانیم

هدف دوم:

بالا بردن انگیزه خواندن

هدف سوم:

صحیح و با کیفیت بخوانیم


اینفوگرافی کلاس تندخوانی نصرت برای سازمانها

توضیح صوتی در مورد دوره کامل تندخوانی

تندخوانی نصرت برای سازمانها چگونه برگزار میگردند

تندخوانی نصرت در اداره های دولتی

سالهای زیادی است که موسسه تندخوانی نصرت کلاسهای حضوری تندخوانی را در سازمانها و ادارات دولتی برگزار میکند. این موسسه کلاسهای حضوری را صورت همایش یا کلاس درس بگزار میکند.

در این کلاسها دانش پذیران که عمدتا از مدیران ارشد سازمانهای دولتی و بورسی هستند روشهای خواندن کتاب را به سبکهای جدید مطالعاتی فرا میگیرند.

تندخوانی نصرت در دانشگاه ها

ککلاسهایی که در دانشگاه های ایران برگزار میکنیم در دو قالب همایش رایگان تک جلسه ای و کلاس درس حضوری برگزار میگردند. هزینه برگزاری این دوره ها از دانشجویان دریافت میشود.

این کلاهسا عمدتا توسط خود دانشجویان طراحی و در محیط دانشگاه اجرا میشود و هزینه برگزاری کل دوره بین دانشجویان تقسیم میشود.

تندخوانی نصرت در مدارس

استاد جهانپور در مدارس تندخوانی برگزار نمیکند. عمومی بودن کلاسهای دارس باعث بی نتیجه شدن کلاسهای تندخوانی در جمع های عمومی دانش اموزی میشود بنابراین تمایلی به برگزاری این دوره ها در مدارس نداریم.

اما اگر مدیر یا معلم یا مشاور هستید و برای تعداد خاصی از دانش اموزان که مشکل مطالعاتی دارند میخواهید کلاس تندخوانی برگزار کنید خوشحال میشویم که با شما همکاری کنیم.

کلاسهای سازمانی چندجور دارد.

کلاسهای تندخوانی میتوانند در یک دوره سه جلسه ای، هر جلسه یک و نیم ساعت و یا یک دوره پنج جلسه ای هر جلسه یک و نیم ساعت بزگزار گردند.

ظرفیت گروه اول اآزاد و ظرفیت گروه دوم تا هفت نفر می باشد. هزینه برگزاری دوره راسا از برگزار کننده دریافت میشود و برگزار کنده ممکن است هزینه را شخصا پرداخت کند و یا از دانش پذیران دوره ان را دریافت کند.


روش ثبت نام و شرکت در دوره

برای ثبت نام میتوانید با شماره 02166495480 تماس حاصل فرمایید و بروشور و طرح درس و نمونه قرارداد را دریافت کنید. در صورت تایید برگزاری کلاس، کلاس را به صورت حضوری در محل سازمان شما برگزار خواهیم نمود.