دوره اتمی تندخوانی

درباره دوره اتمی تندخوانی

دانش آموزانی که باید کتاب را سریعتر بخوانند و مطالب را برای یک امتحان حساس مثل کنکور یا یک امتحان تشریحی مثل آزمون نهایی آماده کنند نیاز جدی به کلاس تندخوانی دارند. در کلاسهای اتمی تندخوانی علاوه بر موضوع تندخوانی و تمرکز، با تلاش بیشتری بر روی حفظ کردن کار میکنیم. انتظار داریم که دانش اموزان در پایان دوره بتوانند یک کتاب درسی را شب امتحان، در کمتر از یکساعت تمام کنند و زمان خالی بیشتری برای تست زدن پیدا کنند. آنها باید بتوانند سریعتر از دوستانشان کتاب بخوانند.

خلاصه اطلاعات کلاس

عنوان دوره:

دوره اتمی تندخوانی

رده سنی:

دانش آموزان و کنکوریها

شهریه دوره:

13.000.000 تومان

ظرفیت هر کلاس:

خصوصی

زمان شروع کلاس:

پس از ثبت نام

سرفصل اولی:

تندخوانی

سرفصل فرعی:

حفظ و تمرکز

هدف اولی:

دوبرابر سریعتر بخوانیم

هدف دوم:

یکبار بخوانیم و بفهمیم

هدف سوم:

حفظ کنیم

تعداد جلسات:

هفت + پنج جلسه

تمرین در منزل:

روزی یک ساعت و نیم

کلاس تمرینی آنلاین:

پنج جلسه

امکان برگزاری در شهرستانها

امکان انتخاب روز و ساعت کلاس


اینفوگرافی کلاس تندخوانی اتمی


توضیح صوتی در مورد دوره اتمی تندخوانی


تندخوانی اتمی چیست و برای چه افرادی مناسب است

تندخوانی نصرت به چه کار می آید

در دوران دبیرستان، دانش آموزان باید بتوانند سریعتر بخوانند و تایم بیشتری را برای حفظ کردن و مرور کردن و تست ززدن کنار بگذارند. اما در مدرسه، بیشترین وقت دانش آموزان به خواندن کتاب میرود و زمانی برای تست زدن و حفظ کردن باقی نمی ماند. اینجاست که تندخوانی به کار می آید.

بعد از یک دوره تندخوانی نصرت

در پایان دوره تندخوانی نصرت شما قادر خواهید بود که کتاب درسی را شب امتحان در یک ساعت تمام کنید. کتاب های عمومی را سریعتر بخوانید و روش های مختلفی برای حفظ کردن یاد گرفته اید که هر کدام در یک متن به کار می آیند.

مبحث تمرکز در دوره های تندخوانی نصرت

دانش آموزان همیشه از مشکل تمرکز رنج می برند. انها گاهی هرچه میخوانند نمی فهمند و یا با اینکه ان را حفظ کرده اند ولی هیچ چیز را به خاطر نمی آورند. نداشتن تمرکز کافی می تواند مشکلات زیادی را برای دانش اموزان به همراه بیاورد.

در پایان یک دوره تندخوانی نصرت دانش اموزان قادر هستند که تمرکز خودشان را افزایش دهند و بر اساس میزان تمرکزشان مطالعه کنند.

سریع خواندن و سریع حفظ کردن

البته که هدف اصلی این دوره این است که دانش اموزان سریعتر کتاب را بخوانند و هدف اصلی دوم این است که انها با روشهای حفظ کردن اشنا شوند اما در مجموع انتظار داریم که دانش اموزان در پایان دوره بدانند که هر درس را چپونه باید حفظ کنند.

بهر حال پروسه حفظ کردن یک پروسه زمان بر است و نیاز به مرورهای متعدد دارد و تندخوانی در مرور های سریع خیلی کمک کننده خواهد بود.

دوره اتمی تندخوانی علاوه بر تاکید بر یادگیری روشهای بیشتر برای حفظ، بر تمرین انلاین در کنار استاد تاکید دارد و امیدواریم این دوره به همراه پشتیبانی شش ماهه بتواند نیازهای دانش اموزان به یادگیری تندخوانی را به خوبی پوشش دهد


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *