رشت

کلاس تندخوانی رشت

کلاس تندخوانی حضوری در رشت

درشهر رشت کلاس تندخوانی نصرت به صورت حضوری برگزار میگردد. در آبان 1403 کلاس رشت در روزهای یکشنبه برگزار میگردند و شما میتوانید در این کلاس ثبت نام کنید.

این کلاسها به صورت حضوری برگزار میگردند.

محل کلاس تندخوانی رشت

محله گلسار

زمان شروع کلاس تندخوانی رشت

دوهفته بعد از ثبت نام

هزینه های کلاس تندخوانی رشت

هزینه های کلاس تندخوانی در رشت همانند تهران می باشد.

نوع کلاس حضوری تندخوانی در رشت

در رشتکلاسها به صورت حضوری برگزار میگردند.

نحوه ثبت نام در کلاس تندخوانی رشت

برای ثبت نام درکلاسهای حضوری تندخوانی رشتبا دفتر تهران در تماس باشید. شما میتوانید با دفتر موسسه تندخوانی نصرت به صورت تلفنی تماس حاصل فرمایید.

بعد از گرفتن اطلاعات کلاسهای تندخوانی و مشاوره با استاد جهانپور میتوانید برای شروع یک دوره تندخوانی به صورت حضوری اماده شوید.

شروع یک ماه بعد از ثبت نام

از انجا که کلاسهای تندخوانی نصرت در تهران برگزار میگردند و در صورت برگزار کلاسهای حضوری تندخوانی در شهر رشت باید بلیا و محل کلاس را رزرو کنیم، لازم است یک ماه قبل از شروع کلاس ثبت نام خود را انجام دهید. ولی در پاییز 1403 و زمستان 1403 در همان هفته که ثبت نام کنید کلاستان شروع میشود.

استاد دوره های تندخوانی رشت

کلاس های رشت توسط اساتید تهران برگزار میگردند. استاد جهانپور و خانم قنواتی از اساتیدی هستند که این کلاسها را به صورت حضوری در رشت برگزار میکنند.

کلاسهای قدیمی تر برگزار شده در رشت

روش ثبت نام در کلاس تندخوانی نصرت رشت

برای ثبت نام کافیست با ما تماس بگیرید. شما میتوانید در یک میتینگ انلاین با استاد جهانپور رودررو صحبت کنید و سوالات خود را قبل از ثبت نام مطرح نمایید. کلاسهای تندخوانی رشت در یک ماه تا یک ماه و نیم تمام میشوند اما ممکن است هفته ای دو جلسه کلاس داشته باشید.

تندخوانی را با موسسه تندخوانی نصرت فرا بگیرید. در پایان تغییرات چشم گیری را تجربه خواهید کرد و زمان خالی بیشتری خواهید داشت

انواع کلاسهایی که در رشت میتوانید در آن شرکت کنید

آیا موسسه نصرت در رشت شعبه دارد؟

خیر. موسسه نصرت فقط در تهران یک دفتر فعال دارد و فقط کلاسهای حضوری برای شهروندان علاقه مند به تندخوانی در نزدیکی محل زندگی آنها برگزار مینماید.

آیا استاد جهانپور شخصا کلاسهای تندخوانی رشت را برگزار میکنند؟

احتمالا بلی. باز در هنگام ثبت نام میتوانید جویا شوید.

چگونه در یک کلاس ثبت نام کنم؟

بعد از کسب اطلاعات کلاس وقطعی بودن برگزاری کلاس، روز و ساعتهای کلاس را با موسسه نصرت تهران هماهنگ میکنید. هزینه کلاس را واریز و کلاس را طبق برنامه ای که در موقع ثبت نام مشخص کرده بودید شرکت میکنید.