کلاس تندخوانی کودکان

درباره کلاس تندخوانی کودکان

آهسته خواندن کتاب، کتاب نخواندن، هجی کردن کلمات، غلط املایی و حواس پرتی از جمله مشکلاتی است که به

برخی از کودکان خیلی خیلی آهسته کتاب میخوانند به طوری که کتاب را تمام نمی کنند. دچار حواس پرتی می‌شوند و مدام می‌خواهند والدین کنار آنها باشد و از آنها سوال کنند. معمولا در وسط کتاب خواندن، مدام کارهای اضافی انجام میدهند و از کتاب خواندن فراری هستند. در کلاس تندخوانی کودکان، به آنها آموزش می دهیم تا یک کتاب را بدون کمک والدین تمام کنند.

ویژگیهای کلاس تندخوانی کودکان در موسسه تندخوانی نصرت

عنوان دوره:

کلاس تندخوانی کودکان

رده سنی:

کلاس اول تا پنجم

شهریه دوره:

3.900.000

ظرفیت هر کلاس:

خصوصی

زمان شروع کلاس:

درهفته ثبت نام

سرفصل اولی:

سریعتر بخواند

سرفصل فرعی:

خودش کتاب بخواند

هدف اولی:

سریع بخواند و بفهمد

هدف دوم:

کتاب بخواند

هدف سوم:

خواندن درس بدون معلم


اینفوگرافی کلاس تندخوانی کودکان

توضیح صوتی در مورد کلاس تندخوانی کودکان

تندخوانی کودکان چیست و برای چه دانش آموزانی مناسب است

تندخوانی و روانخوانی یعنی چه

کلاس تندخوانی کودکان به نوعی روانخوانی محسوب میشود. کودکانی که در این کلاس شرکت میکنند عمدتا یا کلمات را هحجی میکنند و یا مدام از والدین برای خواندن کمک میگیرند.

در یک دوره تندخوانی کودکان در پی ان هستیم که این دسته از کودکان که مشکلات خوانشی دارند تحت درمان قرار بگیرند و با انجام تمرینات ساده کتابخوانی مهارت کتاب خواندن خودشان را بالا ببرند و دیگر بدون کمک والدین و حتی مدرسه کتاب بخوانند

چرا کودک من باید در کلاس تندخوانی نصرت ثبت نام کند

موسسه تندخوانی نصرت با همکاری دکتر جهانپور سالهای زیادی است که کلاس تندخوانی را برگذار میکند. این موسسه بر اساس مطالب و مباحث روانشناسی ابتدا مشکلاتی که کودکان در خوانش تجربه میکنند را شناسایی میکند و بر اساس انها کلاس را برگزار میکند.

کلاسها به صورت تعریف شده اند که مطمین باشیم در جلسه سوم کودکان بتوانند کتابها را سریعت بخوانند، بفهمند و خود را برای ارایه در مدرسه اماده کنند

چقدر طول میکشد تا مشکل خواندن کودکان حل شود

سعی ما بر این استک ه کودکان در کمترین زمان ممکن تمرینات را دریافت کنند و بدون اینکه از کلاس خسته شوند انچه لازم است را عملا فرابگیرند.

معمولا دانش اموزانی که به ما مراجعه میکنند یا خیلی اهسته کتاب میخوانند و یا کتابی که میخوانند را نمیفهمند و یا هجی میکنند و به سختی یک صفحه کتاب میخوانند. در جلسه سوم همه این مشکلات حل میشود و انها از همه دوستانشان سریعتر کتاب میخوانند

کلاس تندنویسی چقدر تمرین در منزل دارد

هر روز ده دقیقه تا سه پارت ده دقیقه تمرین در منزل دارند. کلاس تندخوانی فقط به دنبال سریعتر خواندن نیست. بلکه فهمدیدن مطلب و نداشتن حواس پرتی نیز جزو سرعصلهای یک دوره تندخوانی است که شما میتوانید در پایان دوره انتظار همه انها را داشته باشید

در صورتیک ه تمرین در منزل را جدی نگیرند میتوانید کلاس تمرین انلاین در طول هفته در نظر بگیرید که میتواند بدون مشکل پراخت هزینه برگزار گردد

روانخوانی و تندخوانی کودکان

اهمیت خواندن در کودکان

کودکان همانند بزرگسالان یک شخصیت منحصر به فرد دارند که در صورت لطمه خوردن یا تضعیف شدن، فرد را از پیشرفت و حرکت باز میدارد. کودکان همانند بزرگسالان در مدرسه شخصیت و توانایی های خودشان را به رخ دیگران می کشند و وقتی از جانب دوستانشان تهدید میشوند، یاداوری توانایی های شخصی میتواند به آنها کمک کند که شخصیت خودشان را حفظ کنند و بهترین تصمیم را بگیرند. 

برتری تندخوانی نصرت

دانش آموزی که تندخوانی نصرت رفته همیشه از همه یه سروگردن بالاتره

کتاب خواندن و سریعتر از دیگران خواندن و داشتن نمرات خوب و شاگرد نمونه بودن از جمله توانایی هایی است که باعث افتخار کودکان و درنتیجه اعتماد به نفس بیشتر انها میشود.

والدین برای کودکانشان معلم خصوصی میگیرند چون ان ها در درسشان ضعیف هستند. همین یک عامل از دست رفتن اعتماد به نفس انهاست و مفهومش این است که من نمیتوانم همانند دیگر دانش اموزان درس بخوانند. اما دانش اموزانی که در دوره های تندخوانی نصرت شرکت می کنند به این توانایی می رسند که خودشان بدون کمک از معلم و مدرسه و والدین کتابها را بخوانند. همین مساله کوچک باعث ایجاد اعتماد به نفس و خوشحالی سرشار کودکان میشود و به انها کمک میکند که هیچ وقت خود را نبازند. در اینده نیز هر زمان اتفاق ناخوشایند برایشان اتفاق بیفتد با خواندن یک کتاب مفید، روح و روان خودشان را به حالت اولیه برمیگردانند.

مهارت کتاب خواندن یک موتور سازنده شخصیت کودکان است. این موتور سازنده شخصیت توانایی ترمیم کنندگی هم دارد و میتواند در فرانشیب های زندگی به انها کمک کند که خود را بازیابی کنند. و ما به کودکان یاد میدهیم که چگونه کتاب بخوانند.

پس شک نکنید و همین امروز در یک کلاس تندخوانی نصرت ثبت نام کنید. دکتر جهانپور در این دوره ها با ارتباط خوب و سازنده با کودکان مشکلات خوانشی انها را شناسایی میکند و به انها کمک میکند تا بهتر، سریعتر و عمیق تر کتاب بخوانند.

درباره کلاس تندخوانی کودکان سوالی دارید؟ اینجا بپرسید.