موسسه تندخوانی نصرت

یازدهم معارف

تندخوانی

تندخوانی یازدهم معارف

به نظر من دانش اموزان، مظلوم ترین افرادی هستند که در دستان معلمان خود اسیر شده اند. معلمانی که فقط از دانش اموزان خبره و نخبه حمایت میکنند و بدون اینکه به دانش اموز خود روشهای مطالعه کتابهای یازدهم معارف را آموزش دهند، از او انتظارات عجیب و غریب دارند و بر اساس همان اموزشهای عمومی خود نیز انتظار بازخورد در سطح بالا دارند. در ده سال گذشته (از سال 1393 تا 1400) که در موسسه تندخوانی نصرت مشغول به تدریس بوده ام، حدود ده دانش اموز دیدم که به هیچ وجه کتاب خواندن بلد نبودند. در جلسه اول اموزشی متوجه شدم که نباید از جای خودم تکان بخورم. چون به محض اینکه تکان میخوردم، دانش اموز گارد میگرفت. مثلا اگر دستم را سریع از زیر میز حرکت میدادم و روی میز میگذاشتم، او سرش به عقب میبرد. ازین حرکت مشترک انها متوجه شدم که انها از معلم میترسند. انها میترسیدند که چون کتابها و دروس یازدهم معارف را درست نخوانده اند یا بلد نیستند کتاب را سریع بخوانند، من انها را تنبیه میکنم. شاید برای برخی خنده دار باشد ولی من در اعماق وجود خودم، احساس ناراحتی فراوان را تجربه میکردم. چون میدانستم که او خنگ نیست. مشکل هوشی ندارد و فقط چند راه کار ساده نیاز داشته تا کتاب خواندن را فرا گرفته باشد. من میدانستم که مشکل او با چند راهکار بسیار ساده حل خواهد شد اما چرا واقعا معلمان یازدهم معارف در جلسه اول یا در سال اول مدرسه به او این موارد را اموزش نداده بودند. یا چرا معلم اول ابتدایی، او را به کلاسهای ما ارجاع نداده بود که اینهمه سرخوردگی و ناراحتی را بهمراه نداشته باشد. به هر حال، با ما در تماس باشید.ما به فرزندان شما، کتاب خواندن را اموزش خواهیم داد.

تندخوانی

تندخوانی زبان فارسی پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی

یادگرفتن سریعتر زبان فارسی پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی

درس زبان فارسی پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن زبان فارسی پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی، حفظ کردن زبان فارسی پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی ادبیات فارسی پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی

یادگرفتن سریعتر ادبیات فارسی پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی

درس ادبیات فارسی پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن ادبیات فارسی پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی، حفظ کردن ادبیات فارسی پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی تاریخ پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی

یادگرفتن سریعتر تاریخ پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی

درس تاریخ پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن تاریخ پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی، حفظ کردن تاریخ پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی ریاضیات پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی

یادگرفتن سریعتر ریاضیات پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی

درس ریاضیات پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن ریاضیات پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی، حفظ کردن ریاضیات پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی روانشناسی پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی

یادگرفتن سریعتر روانشناسی پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی

درس روانشناسی پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن روانشناسی پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی، حفظ کردن روانشناسی پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی منطق پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی

یادگرفتن سریعتر منطق پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی

درس منطق پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن منطق پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی، حفظ کردن منطق پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی فلسفه پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی

یادگرفتن سریعتر فلسفه پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی

درس فلسفه پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن فلسفه پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی، حفظ کردن فلسفه پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی جامعه شناسی پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی

یادگرفتن سریعتر جامعه شناسی پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی

درس جامعه شناسی پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن جامعه شناسی پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی، حفظ کردن جامعه شناسی پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی زبان انگلیسی پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی

یادگرفتن سریعتر زبان انگلیسی پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی

درس زبان انگلیسی پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن زبان انگلیسی پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی، حفظ کردن زبان انگلیسی پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی نگارش پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی

یادگرفتن سریعتر نگارش پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی

درس نگارش پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن نگارش پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی، حفظ کردن نگارش پایه یازدهم علوم و معارف اسلامی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

در مورد این متن سوالی دارید؟ اینجا بنویسید.