موسسه تندخوانی نصرت

کلاس تمرکز

تندخوانی

حواس پرتی مطالعه

هر گاه نتوان برای مغز بر مبنای توانایی آن، تکلیف مشخص کرد، مغز خود به تعیین وظیفه برای خویش، بر مبنای قویترین انگیزه و محرکی که در آن زمان با آن برخورد داشته است، می پردازد و ظرفیت زمانی خالی خویش را تکمیل می کند. ظرفیت زمانی مغز امکانی است که همراه با حرکت زمان ایجاد می گردد. بر این اساس می توان گفت که ظرفیت مغز نامحدود است و در هر لحظه امکانی جدید فراهم می آید که بر مبنای این امکان و فضای جدید می توان به کسب و ذخیره سازی اطلاعات تازه و بازیابی آن پرداخت. دریافت اطلاعات جدید در هر لحظه از طریق یک یا چند حس از حواس پنجگانه صورت می گیرد. چنانچه امر انتقال اطلاعات جدید متوقف گردد و یا بدون تمرکز بر موضوع اطلاعات، به کار خویش ادامه دهیم، مغز اقدام به پر کردن ظرفیت تازه بر مبنای نزدیکترین و قوی ترین انگیزه و نشانه ای که نخستین علائم ارسال می دارد، می کند. این امر تا زمانی که علائم جدیدی به مغز ارسال نگردیده است، ادامه می یابد

تندخوانی

تمرکز در مطالعه

. تمرکز و توجه کار سختی است. انسانهایی که باید کارهای متفاوتی را باهم انجام دهند، نیازمند تمرکز و توجه زیادی هستند. معمولا هر کسی در مسیر رشد خود، تغییرات زیادی را در توجه و تمرکز تجربه میکند. گاهی تمرکز ما زیاد است و گاهی سطح ان به شدت کاهش پیدا میکند. وقتی ما قصد داریم، کتاب بخوانیم، به توجه و تمرکز زیادی نیاز پیدا میکنیم و در سنین بزرگسالی چون نمیتوانیم میزان توجه و تمرکز کافی داشته باشیم، با مشکلات زیادی روبرو میشویم و نمیتوانیم به صورت موفقیت امیز کتاب را تمام کنیم. اگر علائم ارسالی به مغز از پشتوانه قوی احساسی برخوردار باشد، خروج مغز از تکلیف خود خواسته در زمانی امکان پذیر خواهد بود که انگیزه کافی برای رهایی از دام عدم تمرکز- که خود گونه ای از تمرکز ناخواسته محسوب می شود- وجود داشته باشد، در غیر این صورت عدم تمرکزی که با احساسات درامیخته شده است، قالبی فراهم می آورد که با کوچکترین انگیزه حواس پرتی را خانه نشین مغز می سازد و حواس پرتی و عوارض منتج از آن میهمان همیشگی انسانهایی می گردند که می پندارند گریزی از آنان ندارند برای شرکت در یک دوره تندخوانی و تقویت تمرکز با ما در تماس باشید شماره های ما 02166495480

تندخوانی

ایجاد تمرکز حواس در مطالعه

برای ایجاد تمرکز حواس شیوه های متعددی را می بایست به کار گرفت تا تمامی توانی که از سوی مغز برای انجام موضوع اصلی اطلاعات اختصاص یافته است، به کار گرفته شوند، به عبارت دیگر برنامه ای بر اساس این توانایی ها داده شود که تمامی توان برای انجام آن امر به فعالیت بپردازند نه برنامه ای که ناخواسته- به همان گونه که گفته شد- جلوه گر گردد و هرز رفتن نیروها و حواس پرتی را موجب شود. در خلال این آموزشها و در هر فصل بتدریج تمامی شیوه های موجد تمرکز حواس ارائه می گردد که در پایان به جمع بندی آنها خواهیم پرداخت، آنچه تاکنون برای ایجاد تمرکز حواس آموخته ایم به این نکته اشاره دارد که افزایش سرعت مطالعه، به ایجاد تمرکز حواس یاری می دهد و چنانچه سیار سیستمهای مطالعه به کار گرفته شود، ایجاد تمرکز کامل حواس امری است قطعی.

تندخوانی

کلاس تمرکز

داشتن تمرکز در هر کاری می تواند یکی از عوامل موفقیت در آن کار باشد. بسیاری از افراد با مشکل عدم تمرکز حواس مواجه هستند. برای مثال ممکن است وقتی کتابی را شروع به خواندن می کنند بی اختیار حواسشان از متنی که می خوانند منحرف شود و به مسایل دیگر فکر کنند. عدم تمرکز حواس یک مشکل شایع می باشد.

برای حل این مشکل راه های مختلفی وجود دارد. تمرکز از مواردی است که با تمرین بهبود پیدا می کند. کلاس تمرکز حواس به منظور آشنایی افراد با راه ها و تمریناتی است که موجب افزایش تمرکز حواس می شود. شرکت در کلاس تمرکز می تواند نقش موثری در پیشرفت افراد داشته باشد. جهت آگاهی از کلاس تمرکز می توانید با ما تماس بگیرید.

تندخوانی

اهداف کلاس تمرکز

اگر در زمینه ی تمرکز حواس دچار مشکل هستید می توانید با تمرینات مختلفی که در این زمینه وجود دارد مشکل عدم تمرکز خود را برطرف نمایید. برای آگاهی از تمریناتی که به بهبود تمرکز کمک می کنند می توانید از کلاس تمرکز بهره بگیرید. اهداف کلاس تمرکز به منظور افزایش قدرت تمرکز حواس افراد می باشد.

از اصلی ترین اهداف کلاس تمرکز کمک به افراد جهت داشتن کنترل روی فکر می باشد. در صورتی که شما روی فکر و ذهن خود کنترل داشته باشید کمتر دچار عدم تمرکز می شوید. اهداف کلاس تمرکز در جهت بهبود تمرکز حواس افراد می باشد. جهت آگاهی از کلاس تمرکز می توانید با ما تماس بگیرید.

تندخوانی

ثبت نام کلاس تمرکز

نخستین قانون موفقیت، تمرکز است. این سخن معروف از ویلیام ماتیوس بیانگر اهمیت بسیار تمرکز می باشد. داشتن تمرکز روی کاری که در حال انجام آن هستید یک کانال ضروری جهت موفق شدن در آن کار می باشد. اگر فکر می کنید داشتن تمرکز برایتان دشوار است می توانید با ثبت نام کلاس تمرکز از فواید داشتن تمرکز بهره مند شوید.

ثبت نام کلاس تمرکز مختص سن خاصی نیست و همه افراد می توانند با ثبت نام کلاس تمرکز، در جهت موفقیت گام بردارند. تمرینات ارایه شده در این کلاس، به افراد کمک می کند که یاد بگیرند چگونه روی ذهن خود کنترل داشته و تمرکز خود را بهبود بخشند. جهت ثبت نام کلاس تمرکز می توانید با ما تماس بگیرید.

تندخوانی

فواید کلاس تمرکز

در بیان اهمیت تمرکز می توانید به این جمله بیندیشید: اشعه خورشید تا متمرکز نشود قادر به سوزاندن نیست! این جمله گویای خوبی از فواید تمرکز حواس می باشد. اگر مشغول انجام هر کاری هستید تا نتوانید همه تمرکز و حواس خود را روی آن کار جمع کنید نمی توانید نتیجه مطلوب و عالی بگیرید. بهبود تمرکز یکی از فواید کلاس تمرکز می باشد. شرکت در کلاس تمرکز می تواند نقش مفیدی در موفقیت شما داشته باشد.

فواید کلاس تمرکز شامل رفع مشکل حواس پرتی،افزایش کنترل ذهن و بهبود تمرکز حواس می باشد. شما نیز می توانید در این کلاس شرکت نمایید و از فواید کلاس تمرکز بهره مند شوید. جهت شرکت در کلاس تمرکز می توانید با ما تماس بگیرید.

تندخوانی

تقویت حافظه با کلاس تمرکز

تقویت حافظه با کلاس تمرکز به آسانی قابل حصول است. افزایش تمرکز حواس روی عوامل دیگری مانند حافظه، دقت و قدرت بخاطرسپاری اثرگذار است. از این جهت، می توان گفت که تقویت حافظه با کلاس تمرکز میسر می باشد. تکنیک هایی که در کلاس تمرکز به افراد آموزش داده می شود موجب افزایش قدرت افراد در مهار ذهن و توجه آنان می گردد.

تمرکز بیشتر موجب می شود که همه انرژی و حواس خود را متوجه یک کار خاص کنید و به این ترتیب قادر خواهید بود آن کار را به بهترین وجه انجام دهید. چنانچه به دنبال تقویت حافظه با کلاس تمرکز هستید می توانید با ما تماس بگیرید.

تندخوانی

محتوای جلسات کلاس تمرکز

بسیاری از افراد دچار مشکل عدم تمرکز هستند. این افراد معمولا به سختی می توانند همه توجه و دقت خود را روی یک موضوع یا کار خاص متمرکز کنند. این امر باعث موجب عدم نارضایتی افراد می گردد. یکی از سریع ترین راه هایی که می توان برای حل این مشکل به این گونه افراد معرفی کرد شرکت در کلاس های تمرکز می باشد. محتوای جلسات کلاس تمرکز با هدف افزایش تمرکز و حافظه افراد طراحی شده است.

محتوای جلسات کلاس تمرکز شامل موارد زیر می باشد: ارایه تمرینات مختلف جهت افزایش قدرت تمرکز و توجه معرفی تکنیک های مفید جهت بهبود عملکرد حافظه و تقویت آن کمک به حل مشکل عدم تمرکز افراد و رفع عواملی که موجب حواس پرتی می شود. محتوای جلسات کلاس تمرکز به شما کمک خواهد کرد تا در یک مدت زمان معین بتوانید قدرت تمرکز خود را افزایش دهید. جهت ثبت نام در کلاس تمرکز با ما تماس بگیرید.

تندخوانی

شرکت در کلاس تمرکز

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستنید که هنگام خواندن یک متن به همه چیز فکر می کنید جز متنی که در حال خواندن آن هستید، به احتمال زیاد شما دچار مشکل عدم تمرکز هستید. شرکت در کلاس تمرکز می تواند یک راه ساده برای حل این مشکل باشد. کلاس های تمرکز به منظور کمک به افراد در جهت بالا بردن قدرت توجه و تمرکز آنها برگزار می شود.

شرکت در کلاس تمرکز مختص گروه سنی خاص نیست و همه افراد می توانند از راهکارهای ارایه شده در این کلاس ها استفاده کنند. برای افزایش قدرت تمرکز، شرکت در کلاس تمرکز یک راه مفید است. جهت ثبت نام در کلاس تمرکز می توانید با ما تماس بگیرید.

تندخوانی

ارایه راهکار در کلاس تمرکز

تمرکز به معنای داشتن دقت و توجه حین مطالعه یا انجام هر کاری است. داشتن تمرکز به معنای رسیدن به نتیجه مطلوب در کارهاست. اگر فکر می کنید عوامل زیادی موجب عدم تمرکز شما می شود می توانید با استفاده از تمرینات و تکنیک هایی که در کلاس تمرکز معرفی می شوند، قدرت تمرکز خود را بهبود ببخشید.

ارایه راهکار در کلاس تمرکز از اصلی ترین محتوای جلسات این کلاس ها می باشد. متخصصان با ارایه راهکار در کلاس تمرکز به شما کمک می کنند تا بیاموزید ذهن خود را کنترل کنید و قدرت تمرکز خود را بهبود ببخشید. هدف از برگزاری این کلاس ها و ارایه راهکار در کلاس تمرکز، بالا بردن تمرکز و دقت افراد به منظور کارایی بیشتر می باشد. جهت ثبت نام در کلاس تمرکز با ما تماس بگیرید.

تندخوانی

کلاس تمرکز حواس

فرض کنید می خواهید تیری را به نشانه بزنید. به طور قطع باید کاملا روی هدف متمرکز شوید و تمام حواس خود را متوجه آن نشانه کنید. تمرکز در هر کاری لازم و ضروری است. اما بسیاری از عوامل هستند که تمرکز را تضعیف می کنند و فرد را دچار مشکل می کنند. کلاس تمرکز حواس به افراد در چگونگی مقابله با عوامل تضعیف کننده تمرکز و دقت، کمک می کند. فواید کلاس تمرکز تنها در زمینه قدرت تمرکز نیست بلکه تکنیک های بیان شده در کلاس تمرکز حواس، در افزایش قدرت حافظه نیز مفید خواهند بود.

کلاس تمرکز حواس شامل آموزش هایی در زمینه بالا بردن دقت، توجه، حافظه و تمرکز می باشد. برای شرکت در کلاس تمرکز حواس می توانید با ما تماس بگیرید.

تندخوانی

کلاس تمرکز حین مطالعه

مطالعه و خواندن از مهم ترین فعالیت هاست که نقش مهمی در رشد و پیشترفت افراد و جامعه دارد. یکی از مواردی که خواندن را برای افراد مشکل می کند، نداشتن تمرکز حین مطالعه است. کلاس تمرکز حین مطالعه یک راهکار مطلوب جهت حل این مشکل می باشد. در کلاس تمرکز حین مطالعه، افراد با موارد زیر آشنا می شوند:

-آشنایی با تکنیک های افزایش دقت، حافظه و توجه هنگام مطالعه کردن - آشنایی با شیوه مقابله با عوامل تضعیف کننده ی تمرکز و دقت هنگام خواندن - افزایش قدرت تمرکز و توجه به متن مورد مطالعه کلاس تمرکز حین مطالعه نقش موثری در تجربه ی لذت بخش از مطالعه دارد. جهت ثبت نام در کلاس تمرکز با ما تماس بگیرید

تندخوانی

تمرکز

اگر برای حفظ تمرکز خود به کمک نیاز دارید ، یکی - یا تمام 10 مورد - از این نکات را امتحان کنید. حواس پرتی را از خود دور کنید. موارد اول: شما باید حواس پرتی را از بین ببرید. ... قهوه در مقادیر کم. ... تکنیک پومودورو را تمرین کنید. ... یک قفل در شبکه های اجتماعی بگذارید. ... به بدن خود سوخت دهید. ... به اندازه کافی خوابیدن. ... یک هدف هوشمند تنظیم کنید. ... هوشیارتر باشید.

تندخوانی

اهمیت تمرکز

تمرکز بسیار مهم است زیرا دروازه ای برای تفکر است: ادراک ، حافظه ، یادگیری ، استدلال ، حل مسئله و تصمیم گیری. بدون تمرکز خوب ، تمام جنبه های توانایی تفکر شما آسیب می بیند. ... در اینجا یک واقعیت ساده وجود دارد: اگر نمی توانید به طور موثر تمرکز کنید ، نمی توانید به طور موثر فکر کنید.

در مورد این متن سوالی دارید؟ اینجا بنویسید.