موسسه تندخوانی نصرت

پایه دهم تجربی

تندخوانی

تندخوانی پایه دهم تجربی

به نظر من دانش اموزان، مظلوم ترین افرادی هستند که در دستان معلمان خود اسیر شده اند. معلمانی که فقط از دانش اموزان خبره و نخبه حمایت میکنند و بدون اینکه به دانش اموز خود روشهای مطالعه کتابهای پایه دهم تجربی را آموزش دهند، از او انتظارات عجیب و غریب دارند و بر اساس همان اموزشهای عمومی خود نیز انتظار بازخورد در سطح بالا دارند. در ده سال گذشته (از سال 1393 تا 1400) که در موسسه تندخوانی نصرت مشغول به تدریس بوده ام، حدود ده دانش اموز دیدم که به هیچ وجه کتاب خواندن بلد نبودند. در جلسه اول اموزشی متوجه شدم که نباید از جای خودم تکان بخورم. چون به محض اینکه تکان میخوردم، دانش اموز گارد میگرفت. مثلا اگر دستم را سریع از زیر میز حرکت میدادم و روی میز میگذاشتم، او سرش به عقب میبرد. ازین حرکت مشترک انها متوجه شدم که انها از معلم میترسند. انها میترسیدند که چون کتابها و دروس پایه دهم تجربی را درست نخوانده اند یا بلد نیستند کتاب را سریع بخوانند، من انها را تنبیه میکنم. شاید برای برخی خنده دار باشد ولی من در اعماق وجود خودم، احساس ناراحتی فراوان را تجربه میکردم. چون میدانستم که او خنگ نیست. مشکل هوشی ندارد و فقط چند راه کار ساده نیاز داشته تا کتاب خواندن را فرا گرفته باشد. من میدانستم که مشکل او با چند راهکار بسیار ساده حل خواهد شد اما چرا واقعا معلمان پایه دهم تجربی در جلسه اول یا در سال اول مدرسه به او این موارد را اموزش نداده بودند. یا چرا معلم اول ابتدایی، او را به کلاسهای ما ارجاع نداده بود که اینهمه سرخوردگی و ناراحتی را بهمراه نداشته باشد. به هر حال، با ما در تماس باشید.ما به فرزندان شما، کتاب خواندن را اموزش خواهیم داد.

تندخوانی

تندخوانی هنر پایه دهم تجربی

یادگرفتن سریعتر هنر پایه دهم تجربی

درس هنر پایه دهم تجربی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن هنر پایه دهم تجربی، حفظ کردن هنر پایه دهم تجربی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم تجربی

یادگرفتن سریعتر تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم تجربی

درس تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم تجربی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم تجربی، حفظ کردن تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم تجربی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی دین و زندگی پایه دهم تجربی

یادگرفتن سریعتر دین و زندگی پایه دهم تجربی

درس دین و زندگی پایه دهم تجربی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن دین و زندگی پایه دهم تجربی، حفظ کردن دین و زندگی پایه دهم تجربی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تجربی

یادگرفتن سریعتر کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تجربی

درس کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تجربی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تجربی، حفظ کردن کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تجربی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی زیست شناسی پایه دهم تجربی

یادگرفتن سریعتر زیست شناسی پایه دهم تجربی

درس زیست شناسی پایه دهم تجربی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن زیست شناسی پایه دهم تجربی، حفظ کردن زیست شناسی پایه دهم تجربی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی آزمایشگاه علوم تجربی پایه دهم تجربی

یادگرفتن سریعتر آزمایشگاه علوم تجربی پایه دهم تجربی

درس آزمایشگاه علوم تجربی پایه دهم تجربی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن آزمایشگاه علوم تجربی پایه دهم تجربی، حفظ کردن آزمایشگاه علوم تجربی پایه دهم تجربی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی ریاضی پایه دهم تجربی

یادگرفتن سریعتر ریاضی پایه دهم تجربی

درس ریاضی پایه دهم تجربی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن ریاضی پایه دهم تجربی، حفظ کردن ریاضی پایه دهم تجربی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی فیزیک پایه دهم تجربی

یادگرفتن سریعتر فیزیک پایه دهم تجربی

درس فیزیک پایه دهم تجربی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن فیزیک پایه دهم تجربی، حفظ کردن فیزیک پایه دهم تجربی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی شیمی پایه دهم تجربی

یادگرفتن سریعتر شیمی پایه دهم تجربی

درس شیمی پایه دهم تجربی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن شیمی پایه دهم تجربی، حفظ کردن شیمی پایه دهم تجربی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی آمادگی دفاعی پایه دهم تجربی

یادگرفتن سریعتر آمادگی دفاعی پایه دهم تجربی

درس آمادگی دفاعی پایه دهم تجربی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن آمادگی دفاعی پایه دهم تجربی، حفظ کردن آمادگی دفاعی پایه دهم تجربی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی جغرافیا پایه دهم تجربی

یادگرفتن سریعتر جغرافیا پایه دهم تجربی

درس جغرافیا پایه دهم تجربی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن جغرافیا پایه دهم تجربی، حفظ کردن جغرافیا پایه دهم تجربی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی عربی پایه دهم تجربی

یادگرفتن سریعتر عربی پایه دهم تجربی

درس عربی پایه دهم تجربی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن عربی پایه دهم تجربی، حفظ کردن عربی پایه دهم تجربی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی انگلیسی پایه دهم تجربی

یادگرفتن سریعتر انگلیسی پایه دهم تجربی

درس انگلیسی پایه دهم تجربی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن انگلیسی پایه دهم تجربی، حفظ کردن انگلیسی پایه دهم تجربی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی کتاب نگارش پایه دهم تجربی

یادگرفتن سریعتر کتاب نگارش پایه دهم تجربی

درس کتاب نگارش پایه دهم تجربی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن کتاب نگارش پایه دهم تجربی، حفظ کردن کتاب نگارش پایه دهم تجربی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی فارسی پایه دهم تجربی

یادگرفتن سریعتر فارسی پایه دهم تجربی

درس فارسی پایه دهم تجربی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن فارسی پایه دهم تجربی، حفظ کردن فارسی پایه دهم تجربی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی پیش نویس کتاب آمادگی پایه دهم تجربی

یادگرفتن سریعتر پیش نویس کتاب آمادگی پایه دهم تجربی

درس پیش نویس کتاب آمادگی پایه دهم تجربی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن پیش نویس کتاب آمادگی پایه دهم تجربی، حفظ کردن پیش نویس کتاب آمادگی پایه دهم تجربی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی پیش نویس کتاب تفکر و سواد پایه دهم تجربی

یادگرفتن سریعتر پیش نویس کتاب تفکر و سواد پایه دهم تجربی

درس پیش نویس کتاب تفکر و سواد پایه دهم تجربی یکی از دروسی است که شما شایسته آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن پیش نویس کتاب تفکر و سواد پایه دهم تجربی، حفظ کردن پیش نویس کتاب تفکر و سواد پایه دهم تجربی و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

در مورد این متن سوالی دارید؟ اینجا بنویسید.