موسسه تندخوانی نصرت

سریع خوانی

تندخوانی

تندخوانی سریع خوانی

کتاب سریع خوانی یکی از کتابهای سخت و البته جذاب است که در مدرسه میخوانیم. اما اگر بتوانیم ان را سریعتر بخوانیم، قطعا در ان موفق تر خواهیم بود. تندخوانی سریع خوانی فقط تندخواندن نیست. بلکه در کنار خواندن، انچه خوانده اید را میفهمید، حفظ میکنید و می توانید با داشتن تمرکز کافی، ان را به خاطر بسپارید. دانش اموزان زیادی هستند که تمایل دارند در یک دوره تندخوانی سریع خوانی شرکت کنند و مهارت خود را در این زمینه افزایش دهند. انها به ما مراجعه میکنند و در یکی ازین کلاسها ثبت نام میکنند

تندخوانی

سریع خواندن

سریع خواندن یک مهارت است و این مهارت با تمرین و تلاش به دست می آید. اگر قادر به سریع خواندن باشید می توانید با سرعت بیشتری بخوانید و بفهمید. خواندن سریعتر به شما کمک می کند تا از سایر توانایی های خود در خواندن کمک بگیرید و بتوانید سریعتر از بقیه افراد بخوانید. برای یادگیری سریع خواندن می توانید از تمرین های موجود در این زمینه استفاده کنید و در زمان اندکی خواندن سریعتر را یاد بگیرید. کلاس هایی نیز وجود دارند که سریع خواندن را به افراد آموزش می دهند. استفاده از این کلاس ها موجب می شود تا در زمان کمتری قادر به اکتساب این مهارت باشید.

تندخوانی

مزایای خواندن سریعتر

اگر قادر به تندخوانی باشید از آن افرادی خواهید بود که از فواید خواندن سریعتر بهره مند هستید. فواید خواندن سریعتر عبارتند از: استفاده بهینه از زمان خود، افزایش علاقه و انگیزه شما برای خواندن، مطالعه بیشتر و بالارفتن آگاهی. فواید خواندن سریعتر موارد دیگری را هم در بر می گیرد. از جمله اینکه وقتی قادر به سریع خوانی باشید به مرور زمان مطالعه و خواندن به یکی از عادت های جالب و لذت بخش برای شما تبدیل خواهد شد. و همین امر به افزایش دانش و سطح آگاهی شما کمک خواهد کرد. چنانچه قصد یادگیری خواندن سریع را دارید می توانید با ما تماس بگیرید.

تندخوانی

مهارت سریع خوانی

این روزها با افزایش نیاز انسان ها به خواندن، مهارت سریع خوانی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. شما در هر سطح و در هر شغل و یا جایگاهی که باشید بی نیاز از خواندن نخواهید بود. پس یادگیری مهارت سریع خوانی برای همه افراد مفید و ضروری خواهد بود. افرادی که دارای مهارت سریع خوانی هستند می توانند سریعتر از دیگران بخوانند و مطلب خوانده شده را درک کنند. این افراد از ارزش زمان به خوبی آگاهی دارند و یاد گرفته اند که چگونه از توانایی های خود برای سریع تر خواندن استفاده نمایند. چنانچه شما هم نیاز به یادگیری مهارت سریع خوانی دارید می توانید با ما تماس بگیرد.

تندخوانی

روش های خواندن سریع تر

بعضی ها به غلط بر این باور هستند که سریع خوانی به معنای مطالعه سطحی بوده و بازده چندانی ندارد. اما باید بگوییم این باور غلط است و سریع خواندن ارتباطی با سطحی خواندن ندارد. چه بسیار افرادی که بسیار وقت صرف خواندن و مطالعه یک مطلب می کنند اما مطالعه آنها سوددهی چندانی ندارد چون با درک و فهم همراه نیست. آشنایی با روش های خواندن سریعتر به معنای آشنایی شما با شیوه ها و روش های مطالعه عمقی همراه با درک و فهم عمیقتر می باشد. جهت آشنایی با روش های خواندن سریع تر می توانید از کلاس های موجود در این زمینه استفاده کنید. در این کلاس ها روش های خواندن سریع تر آموزش داده می شود. جهت آگاهی از روش های خواندن سریع تر با ما تماس بگیرید.

تندخوانی

جزوه سریع خوانی

سریع خوانی به معنای این است که شما قادر باشید در زمان کمتری، حجم بیشتری از مطالب را بخوانید. البته سریع خوانی به معنای خواندن همراه با درک مطلب می باشد. کلاس هایی که در زمینه سریع خوانی به به ارایه خدمات به افراد می پردازند معمولا دارای جزوه سریع خوانی می باشند. این کلاس ها با ارایه جزوه سریع خوانی به افراد تحت آموزش خود، افراد را با روش ها و تکنیک های خواندن سریعتر آشنا می سازند. افراد با به کار بستن تمرینات و تکرار مطالبی که در جزوه سریع خوانی پیشنهاد شده است قادر خواهند بود به یک سریع خوان تبدیل شوند. جهت تهیه جزوه سریع خوانی می توانید با ما تماس بگیرید.

تندخوانی

سریع خوانی رمان

خواندن بعضی از کتاب ها و متن ها با سرعت بالا قدری مشکل است. مثلا کتاب هایی که بسیار علمی نوشته شده اند و دارای مطالبی هستند که نیاز به درک و فهم زیادی دارند را شاید نتوان به آسانی تندخوانی کرد. اما رمان ها از جمله کتاب هایی هستند که می توان با تندخوانی، در زمان کمتری آنها را مطالعه کرد. اگر قصد دارید سریع خوان شوید می توانید برای شروع تمرینات سریع خوانی از سریع خوانی رمان استفاده نمایید. رمان ها معمولا روان و ساده نوشته می شوند و از این نظر سریع خوانی رمان کار سختی نخواهد بود. ضمن اینکه سریع خوانی رمان قدرت مطالعه و خواندن شما را نیز بالا خواهد برد. چنانچه نیاز دارید تندخوان شوید با ما تماس بگیرید.

تندخوانی

سریع خوانی قرآن

اگر مایل هستید قرآن را سریع و روان بخوانید کافیست با تکنیک ها و روش های تندخوانی آشنایی پیدا کنید و آنها را بکار ببندید. روش های سریع خوانی و تندخوانی کمک زیادی به سریع خوانی قرآن نیز می کنند. این تکنیک ها اگر به خوبی آموخته شوند در تمام زمینه های خواندن به شما کمک خواهند کرد. ازجمله در سریع خوانی قرآن، سریع خوانی رمان و همچنین سریع خوانی هر متن کتاب دیگری. چنانچه مایل به سریع خوانی قرآن هستید می توانید با ما تماس بگیرید. ما تکنیک های سریع خوانی و تندخوانی متن ها و کتاب ها را به شما آموزش می دهیم.

تندخوانی

سریع خوانی کتاب های درسی

تندخوانی و سریع خوانی یکی از مهارت هایی است که با تمرین و تکرار قابل حصول است. هر فردی هر اندازه هم که در خواندن سرعت پایینی داشته باشد با بکاربستن تکنینک های تندخوانی می تواند سرعت مطالعه خود را افزایش دهد. بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان مایل به یادگیری مهارت سریع خوانی کتاب های درسی هستند. سریع خوانی کتاب های درسی به دانش آموزان کمک می کند تا در بازه زمانی باصرفه تری، مطالعه بیشتری داشته باشند. سریع خوانی کتاب های درسی به رشد و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان کمک شایانی می کند زیرا موجب افزایش علاقه و انگیزه افراد برای خواندن و مطالعه کردن می شود.

تندخوانی

تکنیک های مطالعه سریع تر

در دنیای پر از سرعت و شتاب حاضر، همه در تلاشند تا خود را با این شتاب موجود هماهنگ کنند. ممکن است شما نیز از آن دسته افرادی باشید که مشغله های فراوانی داشته باشید و زمان مناسب را برای رسیدگی به امور خود نداشته باشید. یا اینکه ممکن است به اندازه ای گرفتار باشید که فرصت مناسبی را برای مطالعه در اختیار نداشته باشید. اما تکنیک های مطالعه سریع تر به شما در این زمینه کمک می کند. با یادگیری تکنیک های مطالعه سریع تر، قادر خواهید بود سرعت و دقت خود را در خواندن بالا ببرید و در زمان اندک، حجم بیشتری از متن ها را مطالعه نمایید. برای آموختن تکنیک های مطالعه سریع تر می توانید با ما تماس بگیرید.

تندخوانی

کلاس مطالعه سریع

اگر مایل به یادگیری روش های سریع خوانی هستید می توانید در کلاس مطالعه سریع شرکت نمایید. هدف از برگزاری کلاس مطالعه سریع، آموختن تکنیک ها و شیوه های تندخوانی و سریع خوانی متن ها و کتاب ها به افراد می باشد. افرادی که در کلاس مطالعه سریع شرکت می کنند و تمرینات معرفی شده در این کلاس ها را بکار می بندد، بعد از مدتی مهارت تندخوانی را کسب می کنند. شرکت در کلاس مطالعه سریع یک فرصت مناسب برای پرورش توانایی خواندن افراد می باشد. سریع خوانی مهارتی است که همه افراد به آن نیاز دارند و می توانند از مزایای آن بهره مند شوند. چنانچه مایل به ثبت نام در کلاس مطالعه سریع هستید می توانید با ما تماس بگیرید.

تندخوانی

تکنیک های مطالعه سریع تر

در دنیای پر از سرعت و شتاب حاضر، همه در تلاشند تا خود را با این شتاب موجود هماهنگ کنند. ممکن است شما نیز از آن دسته افرادی باشید که مشغله های فراوانی داشته باشید و زمان مناسب را برای رسیدگی به امور خود نداشته باشید. یا اینکه ممکن است به اندازه ای گرفتار باشید که فرصت مناسبی را برای مطالعه در اختیار نداشته باشید. اما تکنیک های مطالعه سریع تر به شما در این زمینه کمک می کند. با یادگیری تکنیک های مطالعه سریع تر، قادر خواهید بود سرعت و دقت خود را در خواندن بالا ببرید و در زمان اندک، حجم بیشتری از متن ها را مطالعه نمایید. برای آموختن تکنیک های مطالعه سریع تر می توانید با ما تماس بگیرید.

تندخوانی

آموزش خواندن سریع تر

اگر فکر می کنید سرعت مطالعه شما پایین است و یا اینکه خود را کندخوان می دانید نگران نباشید! به جای نگرانی و احساس ناامیدی از این ضعف خود به دنبال حل مشکل خود و تقویت سرعت خواندن خود باشید. آموزش خواندن سریع تر راه حل مشکل شماست. ما با آموزش خواندن سریعتر به شما، مهارت خواندن و مطالعه را در شما تقویت می کنیم و سرعت مطالعه شما را افزایش می دهیم. برای آموزش خواندن سریع تر می توانید در دوره های آموزشی که به این منظور طراحی شده اند ثبت نام نمایید و با شرکت در این کلاس ها و آموزش خواندن سریع تر، مهارت خواندن خود را تقویت کنید و یک سریع خوان شوید.

تندخوانی

مطالعه سریع

مطالعه در بالابردن آگاهی و سطح پیشرفت افراد نقش بسیار مهمی دارد. افرادی که وقت بیشتری را صرف مطالعه می کنند نسبت به سایرین اطلاعات و آگاهی بیشتری دارند. بعضی افراد در خواندن و مطالعه کند هستند اما برخی دیگر مهارت مطالعه سریع را دارند و به همین جهت میانگین مطالعه آنها بالاتر است. برای داشتن مطالعه سریع تمرین و تکرار ضروری است. یادگیری تکنیک ها و روش های مطالعه سریع به بالارفتن سرعت خواندن کمک بسیاری می کند. بسیاری از این تکنیک ها موجب تقویت حافظه می شوند و حافظه فعال و تقویت شده موجب افزایش سرعت خواندن می شوند. چنانچه مایل به یادگیری مطالعه سریع هستید می توانید با ما تماس بگیرید.

تندخوانی

صحیح و سریع خواندن

برخی باورها نادرست هستند. مثل این باور که صحیح و سریع خواندن با یکدیگر در تضادند. اما باید بگوییم که هم می توان سریع خواند و هم صحیح. سریع خوانی به معنای مطالعه سطحی و کم کیفیت نیست. بلکه سریع خوانی اگر به درستی و با بکاربستن تکنیک های صحیح مطالعه همراه شود صحیح و عمیق می شود. صحیح و سریع خواندن یک هنر است و افرادی دارای این هنر هستند که با شیوه های صحیح مطالعه آشنایی داشته باشند. از دیگر عواملی که بر صحیح و سریع خواندن اثر می گذارند تقویت حافظه است. حافظه از مهم ترین عواملی است که سرعت خواندن را افزایش می دهد. چنانچه مایل به صحیح و سریع خوانی هستید با ما تماس بگیرید.

تندخوانی

اثر حافظه بر سریعتر خواندن

اگر مایل هستید سرعت مطالعه خود را افزایش دهید و یک سریع خوان شوید لازم است به چند عامل توجه نمایید. یکی از عوامل مهم در مطالعه حافظه است. اثر حافظه بر سریع تر خواندن غیر قابل انکار است. افرادی که حافظه قوی تری دارند می توانند با سرعت و دقت بیشتری کلمات یک متن را به خاطر بسپارند. با توجه به اثر حافظه بر سریع تر خواندن، طراحان دوره های سریع خوانی به دنبال افزایش سرعت مطالعه افراد از طریق تقویت حافظه می باشند. بیشتر تکنیک های سریع خوانی موجب تقویت و افزایش ظرفیت حافظه افراد می شود. چنانچه مایل هستید یک سریع خوان شوید با ما تماس بگیرید.

تندخوانی

موانع سریع خوانی

زمان مطالعه خود را بسنجید. خود را بیازمایید تا متوجه شوید که در یک دقیقه چند کلمه می توانید بخوانید. هرچه کلمات بیشتری بخوانید سریع خوان تر هستید. بعضی افراد کندخوان هستند و نمی توانند سریع مطالعه کنند. بعضی عوامل از موانع سریع خوانی هستند. یکی از موانع سریع خوانی ظرفیت محدود حافظه است. افرادی که حافظه فعال تری دارند سرعت مطالعه بالاتری نیز دارند. از دیگر موانع سریع خوانی، بکار بردن شیوه های نادرست مطالعه است. شیوه ای که هرکس برای خواندن بکار می بندد باید متناسب با توانایی های فرد باشد. با رفع موانع سریع خوانی می توانید در مدت زمان کوتاهی یک سریع خوان شوید. جهت شرکت در دوره های سریع خوانی با ما تماس بگیرید.

تندخوانی

اهمیت سریع خوانی

شاید شما هم با این سوال مواجه شده باشید که چه ضرورتی دارد که یک تندخوان باشید؟ یا اینکه اهمیت سریع خوانی چیست؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است مزایایی را که سریع خوانها از آن بهره مند هستند را برشماریم. سریع خوانها می توانند در مدت زمان کمتری، حجم بیشتری از مطالعه را داشته باشند. این یکی از مواردی است که به اهیمت سریع خوانی اشاره می کند. از دیگر موارد برشمارنده اهمیت سریع خوانی این نکته است که سریع خوان ها بر شیوه های مطالعه خود آگاهی و تسلط دارند. گاهی اوقات علت کندخوانی افراد، عادت های مطالعه غلط می باشد. چنانچه مایل هستید سریع خوان شوید با ما تماس بگیرید.  

تندخوانی

دوره تخصصی سریع خوانی

سریع خوانی از مهارت هایی است که برای همه افراد لازم و ضروری است. فقط دانش آموزان و دانشجویان نیستند که لازم است سریع خوان باشند بلکه همه افراد در هر شغل و جایگاهی که باشند اگر سریع خوان باشند بیشتر سود می کنند چون هیچ فردی نیست که بی نیاز از خواندن باشد. دوره تخصصی سریع خوانی یک فرصت طلایی برای تندخوان شدن است. مهم ترین هدف از برگزاری دوره تخصصی سریع خوانی، بالا بردن سرعت و دقت مطالعه افراد از طریق معرفی تمرینات و تکنیک های موثر می باشد. افرادی که در دوره تخصصی سریع خوانی شرکت می کنند بعد از مدتی قادر خواهند بود سرعت مطالعه خود را افزایش دهند. چنانچه مایل به شرکت در دوره تخصصی سریع خوانی هستید می توانید با ما تماس بگیرید.

تندخوانی

دانش آموز سریع خوان

سریع خوان و تندخوان بودن مزایای زیادی دارد. از جمله اینکه سرعت مطالعه افراد بهبود پیدا می کند و همچنین علاقه افراد به خواندن و مطالعه بیشتر می شود. بسیاری از دانش آموزان عادت های مطالعه نامطلوبی دارند و به همین جهت، دچار کندخوانی شده اند. دانش آموز سریع خوان کسی است که تکنیک های صحیح مطالعه را می شناسد و از آنها هنگام خواندن استفاده می کند. اگر می خواهید دانش آموز سریع خوان داشته باشید باید راه های سریع خوانی را به دانش آموز یاد دهید. تقویت حافظه از عواملی است که در دانش آموز سریع خوان تقویت شده است. روند پیشرفت تحصیلی دانش آموز سریع خوان به مراتب بالاتر از سایر دانش آموزان خواهد بود. چنانچه مایلید دانش آموز شما سریع خوان باشد با ما تماس بگیرید.

تندخوانی

هنر سریعتر خواندن

مهارت همه افراد در خواندن و مطالعه یکسان نیست. برخی افراد قادر هستند در مدت زمان کمتری، کلمات بیشتری را بخوانند. این افراد سریع خوان محسوب می شوند. سریع خواندن یک هنر است. هنر سریع تر خواندن از طریق تمرین و تکرار تکنیک های ویژه ای قابل حصول است. همه افراد می توانند هنر سریع تر خواندن را یاد بگیرند. برای اینکه دارای هنر سریع تر خواندن باشید لازم است سریع تر خواندن را تمرین و تکرار کنید. بعضی اوقات شما می توانید با تغییر شیوه های مطالعه ای خود و اتخاذ تکنیک های صحیح مطالعه، سرعت مطالعه خود را بالا ببرید. دوره های آموزشی خاصی نیز به این منظور طراحی شده اندکه به سریع خوان شدن افراد کمک می کنند. برای آموختن سریع خوانی با ما تماس بگیرید.

تندخوانی

فواید سریعتر خواندن

اگر فکر می کنید کندخوان هستید و یا اینکه سرعت لازم را در هنگام مطالعه ندارید نگران نباشید. شما هم می توانید با تمرین وبکاربستن تکنیک های صحیح مطالعه سریع تر بخوانید. فواید سریع تر خواندن شامل موارد مختلفی است. از جمله فواید سریع تر خواندن این است که قادر خواهید بود حجم مطالعه خود را افزایش دهید و به این ترتیب سطح بالاتری از دانش و پیشرفت را خواهید داشت. فواید سریع تر خواندن شامل تقویت حافظه شما و همچنین افزایش علاقه شما به خواندن و مطالعه نیز می باشد. برای سریع خوان شدن تمرین و تلاش لازم است. برای اینکه سریع خوان شوید می توانید با ما تماس بگیرید

تندخوانی

سریع خوانی

سریع خوانی نوعی روش مطالعه محسوب می شود. این واژه معادل اسپید ریدینگ بوده که در ایران بیشتر به تندخوانی شناخته می شود. برای سریع تر خواندن، نیاز به انجام یک سری تمرین در منزل دارید راز اصلی نهفته در سریع خوانی به اینگونه قابل تشریح است به طور کلی هنگام مطالعه چشمان شما روی متن حرکت می کند سرعت حرکت چشم روی متن با توجه به افرا مختلف متفاوت است وقتی از کسی خواسته شود که سریع تر بخوان، او نمی تواند متن را بفهمد یک سری تمرین انجام میدهید که سرعت حرکت چشم روی متن را افزایش می دهد در نتیجه سریعتر میخوانید البته فهمیدن و درک و توجه و تفکر نیز بسیار مهم می باشد که در جای خود در مورد آن صحبت می شود

در مورد این متن سوالی دارید؟ اینجا بنویسید.