موسسه تندخوانی نصرت

سال هفتم

تندخوانی

تندخوانی سال هفتم

به نظر من دانش اموزان، مظلوم ترین افرادی هستند که در دستان معلمان خود اسیر شده اند. معلمانی که فقط از دانش اموزان خبره و نخبه حمایت میکنند و بدون اینکه به دانش اموز خود روشهای مطالعه کتابهای سال هفتم را آموزش دهند، از او انتظارات عجیب و غریب دارند و بر اساس همان اموزشهای عمومی خود نیز انتظار بازخورد در سطح بالا دارند. در ده سال گذشته (از سال 1393 تا 1400) که در موسسه تندخوانی نصرت مشغول به تدریس بوده ام، حدود ده دانش اموز دیدم که به هیچ وجه کتاب خواندن بلد نبودند. در جلسه اول اموزشی متوجه شدم که نباید از جای خودم تکان بخورم. چون به محض اینکه تکان میخوردم، دانش اموز گارد میگرفت. مثلا اگر دستم را سریع از زیر میز حرکت میدادم و روی میز میگذاشتم، او سرش به عقب میبرد. ازین حرکت مشترک انها متوجه شدم که انها از معلم میترسند. انها میترسیدند که چون کتابها و دروس سال هفتم را درست نخوانده اند یا بلد نیستند کتاب را سریع بخوانند، من انها را تنبیه میکنم. شاید برای برخی خنده دار باشد ولی من در اعماق وجود خودم، احساس ناراحتی فراوان را تجربه میکردم. چون میدانستم که او خنگ نیست. مشکل هوشی ندارد و فقط چند راه کار ساده نیاز داشته تا کتاب خواندن را فرا گرفته باشد. من میدانستم که مشکل او با چند راهکار بسیار ساده حل خواهد شد اما چرا واقعا معلمان سال هفتم در جلسه اول یا در سال اول مدرسه به او این موارد را اموزش نداده بودند. یا چرا معلم اول ابتدایی، او را به کلاسهای ما ارجاع نداده بود که اینهمه سرخوردگی و ناراحتی را بهمراه نداشته باشد. به هر حال، با ما در تماس باشید.ما به فرزندان شما، کتاب خواندن را اموزش خواهیم داد.

تندخوانی

تندخوانی فارسی پایه هفتم

یادگرفتن سریعتر فارسی پایه هفتم

درس فارسی پایه هفتم یکی از دروسی است که شما باید آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن فارسی پایه هفتم، حفظ کردن فارسی پایه هفتم و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی عربی پایه هفتم

یادگرفتن سریعتر عربیپایه هفتم

درس عربی پایه هفتم یکی از دروسی است که شما باید آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن عربی پایه هفتم، حفظ کردن عربی پایه هفتم و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی انگلیسی پایه هفتم

یادگرفتن سریعتر انگلیسی پایه هفتم

درس انگلیسی پایه هفتم یکی از دروسی است که شما باید آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن انگلیسی پایه هفتم، حفظ کردن انگلیسی پایه هفتم و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی آموزش قرآن پایه هفتم

یادگرفتن سریعتر آموزش قرآن پایه هفتم

درس آموزش قرآن پایه هفتم یکی از دروسی است که شما باید آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن آموزش قرآن پایه هفتم، حفظ کردن آموزش قرآن پایه هفتم و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی پیامهای آسمانی پایه هفتم

یادگرفتن سریعتر پیامهای آسمانی پایه هفتم

درس پیامهای آسمانی پایه هفتم یکی از دروسی است که شما باید آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن پیامهای آسمانی پایه هفتم، حفظ کردن پیامهای آسمانی پایه هفتم و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی کتابکار انگلیسی پایه هفتم

یادگرفتن سریعتر کتابکار انگلیسی پایه هفتم

درس کتابکار انگلیسی پایه هفتم یکی از دروسی است که شما باید آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن کتابکار انگلیسی پایه هفتم، حفظ کردن کتابکار انگلیسی پایه هفتم و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی مطالعات اجتماعی پایه هفتم

یادگرفتن سریعتر مطالعات اجتماعی پایه هفتم

درس مطالعات اجتماعی پایه هفتم یکی از دروسی است که شما باید آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن مطالعات اجتماعی پایه هفتم، حفظ کردن مطالعات اجتماعی پایه هفتم و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی فرهنگ و هنر پایه هفتم

یادگرفتن سریعتر فرهنگ و هنر پایه هفتم

درس فرهنگ و هنر پایه هفتم یکی از دروسی است که شما باید آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن فرهنگ و هنر پایه هفتم، حفظ کردن فرهنگ و هنر پایه هفتم و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی ریاضی پایه هفتم

یادگرفتن سریعتر ریاضی پایه هفتم

درس ریاضی پایه هفتم یکی از دروسی است که شما باید آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن ریاضی پایه هفتم، حفظ کردن ریاضی پایه هفتم و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی علوم تجربی پایه هفتم

یادگرفتن سریعتر علوم تجربی پایه هفتم

درس علوم تجربی پایه هفتم یکی از دروسی است که شما باید آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن علوم تجربی پایه هفتم، حفظ کردن علوم تجربی پایه هفتم و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی کار و فناوری پایه هفتم

یادگرفتن سریعتر کار و فناوری پایه هفتم

درس کار و فناوری پایه هفتم یکی از دروسی است که شما باید آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن کار و فناوری پایه هفتم، حفظ کردن کار و فناوری پایه هفتم و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی تفکر و سبک زندگی پایه هفتم

یادگرفتن سریعتر تفکر و سبک زندگی پایه هفتم

درس تفکر و سبک زندگی پایه هفتم یکی از دروسی است که شما باید آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن تفکر و سبک زندگی پایه هفتم، حفظ کردن تفکر و سبک زندگی پایه هفتم و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

در مورد این متن سوالی دارید؟ اینجا بنویسید.