موسسه تندخوانی نصرت

سال نهم

تندخوانی

تندخوانی سال نهم

به نظر من دانش اموزان، مظلوم ترین افرادی هستند که در دستان معلمان خود اسیر شده اند. معلمانی که فقط از دانش اموزان خبره و نخبه حمایت میکنند و بدون اینکه به دانش اموز خود روشهای مطالعه کتابهای سال نهم را آموزش دهند، از او انتظارات عجیب و غریب دارند و بر اساس همان اموزشهای عمومی خود نیز انتظار بازخورد در سطح بالا دارند. در ده سال گذشته (از سال 1393 تا 1400) که در موسسه تندخوانی نصرت مشغول به تدریس بوده ام، حدود ده دانش اموز دیدم که به هیچ وجه کتاب خواندن بلد نبودند. در جلسه اول اموزشی متوجه شدم که نباید از جای خودم تکان بخورم. چون به محض اینکه تکان میخوردم، دانش اموز گارد میگرفت. مثلا اگر دستم را سریع از زیر میز حرکت میدادم و روی میز میگذاشتم، او سرش به عقب میبرد. ازین حرکت مشترک انها متوجه شدم که انها از معلم میترسند. انها میترسیدند که چون کتابها و دروس سال نهم را درست نخوانده اند یا بلد نیستند کتاب را سریع بخوانند، من انها را تنبیه میکنم. شاید برای برخی خنده دار باشد ولی من در اعماق وجود خودم، احساس ناراحتی فراوان را تجربه میکردم. چون میدانستم که او خنگ نیست. مشکل هوشی ندارد و فقط چند راه کار ساده نیاز داشته تا کتاب خواندن را فرا گرفته باشد. من میدانستم که مشکل او با چند راهکار بسیار ساده حل خواهد شد اما چرا واقعا معلمان سال نهم در جلسه اول یا در سال اول مدرسه به او این موارد را اموزش نداده بودند. یا چرا معلم اول ابتدایی، او را به کلاسهای ما ارجاع نداده بود که اینهمه سرخوردگی و ناراحتی را بهمراه نداشته باشد. به هر حال، با ما در تماس باشید.ما به فرزندان شما، کتاب خواندن را اموزش خواهیم داد.

تندخوانی

تندخوانی آموزش قرآن پایه نهم

یادگرفتن سریعتر آموزش قرآن پایه نهم

درس آموزش قرآن پایه نهم یکی از دروسی است که شما شایسته است آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن آموزش قرآن پایه نهم، حفظ کردن آموزش قرآن پایه نهم و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی فارسی پایه نهم

یادگرفتن سریعتر فارسی پایه نهم

درس فارسی پایه نهم یکی از دروسی است که شما شایسته است آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن فارسی پایه نهم، حفظ کردن فارسی پایه نهم و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی آمادگی دفاعی پایه نهم

یادگرفتن سریعتر آمادگی دفاعی پایه نهم

درس آمادگی دفاعی پایه نهم یکی از دروسی است که شما شایسته است آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن آمادگی دفاعی پایه نهم، حفظ کردن آمادگی دفاعی پایه نهم و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی آموزش مهارتهای نوشتاری پایه نهم

یادگرفتن سریعتر آموزش مهارتهای نوشتاری پایه نهم

درس آموزش مهارتهای نوشتاری پایه نهم یکی از دروسی است که شما شایسته است آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن آموزش مهارتهای نوشتاری پایه نهم، حفظ کردن آموزش مهارتهای نوشتاری پایه نهم و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی انگلیسی پایه نهم

یادگرفتن سریعتر انگلیسی پایه نهم

درس انگلیسی پایه نهم یکی از دروسی است که شما شایسته است آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن انگلیسی پایه نهم، حفظ کردن انگلیسی پایه نهم و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی ریاضی پایه نهم

یادگرفتن سریعتر ریاضی پایه نهم

درس ریاضی پایه نهم یکی از دروسی است که شما شایسته است آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن ریاضی پایه نهم، حفظ کردن ریاضی پایه نهم و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی علوم پایه نهم

یادگرفتن سریعتر علوم پایه نهم

درس علوم پایه نهم یکی از دروسی است که شما شایسته است آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن علوم پایه نهم، حفظ کردن علوم پایه نهم و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی مطالعات اجتماعی پایه نهم

یادگرفتن سریعتر مطالعات اجتماعی پایه نهم

درس مطالعات اجتماعی پایه نهم یکی از دروسی است که شما شایسته است آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن مطالعات اجتماعی پایه نهم، حفظ کردن مطالعات اجتماعی پایه نهم و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی پیام های آسمان پایه نهم

یادگرفتن سریعتر پیام های آسمان پایه نهم

درس پیام های آسمان پایه نهم یکی از دروسی است که شما شایسته است آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن پیام های آسمان پایه نهم، حفظ کردن پیام های آسمان پایه نهم و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی کتابکار انگلیسی پایه نهم

یادگرفتن سریعتر کتابکار انگلیسی پایه نهم

درس کتابکار انگلیسی پایه نهم یکی از دروسی است که شما شایسته است آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن کتابکار انگلیسی پایه نهم، حفظ کردن کتابکار انگلیسی پایه نهم و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

تندخوانی

تندخوانی تعلیمات ادیان الهیی اخلاق پایه نهم

یادگرفتن سریعتر تعلیمات ادیان الهیی اخلاق پایه نهم

درس تعلیمات ادیان الهیی اخلاق پایه نهم یکی از دروسی است که شما شایسته است آن را به خوبی فرا بگیرید. این درس هر چند در ظاهر کمی سخت به نظر برسد و فراگیری آن کمی دشوار باشد، ولی راه هایی وجود دارد که شما می توانید با فراگیری آن، این درس را سریعتر یاد بگیرید. سریعتر حفظ کنید و راحت تر در امتحان آن شرکت کنید. موسسه تندخوانی نصرت، با تمرکز بر موضوع تندخوانی و اموزش شیوه های مطالعه، در یک تا سه جلسه آموزشی شما را با جدیدترین روشهای خواندن تعلیمات ادیان الهیی اخلاق پایه نهم، حفظ کردن تعلیمات ادیان الهیی اخلاق پایه نهم و امتحان دادن این درس آشنا می‌نماید. جهت شرکت در این کلاس، لطفا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

در مورد این متن سوالی دارید؟ اینجا بنویسید.